Friday, October 9, 2009

HAPPY TREE FRIENDS


Happy Tree Friendsを見るのが大好きです。
みんなさん、Happy Tree Friendsを見たことがありますか。
私の友達は「この動画はとても嫌らしい」と言っていました。
でも、私はこの動画はとても可笑しいと思います。
動画中のキャラクタは可愛くて、快活です。


しかし、見苦しく死にました。とても可笑しい!
お菓子を食べるの時、死にました。
遊ぶの時、死にました。
ドアを開けるの時、死にました。WAHAHAA!!
この動画は子供には適当じゃありません。

動画 (どうが)= cartoon
嫌らしい (いやらしい)= disgusting
快活な (かいかつな)= cheerful
見苦しい (みぐるしい)= ugly
適当な (てきとうな)= suitable

7 comments:

Unknown said...

definitely on of the most DISTURBING animations on my list lol
southpark 4 life :3

Esther T said...

Seriously, this cartoon SHOULD be banned.. like forever.. EVER~ LOL~wat can i say, complete madness... hahah..

Esther T said...

you know what~ just wanna add on.. they aint happy.. they should be called psycho tree friends. jeeeeezz~ who would watch that..

shyan said...

shen...
southpark not nice okay? with too many "cakap-cakap"...boring! good cartoons are those that do not need any words, and still it's funny watching them!

shyan said...

esther...
your level of acceptance is too lawya la!! hahaha...who would watch that? perhaps psycho like me? lolz

~@#RoXaS#@~ said...

happy tree fren is not a cartoon.
it is very horror movie.
but many ppl c it til very happy.
u oso 1 of them,rite??
these kind of ppl very dangerous.
haha....

Unknown said...

that my fren is what i call cartoons with intellect inputs :P need some intelligence to grasp wht they wanna talk about lol